تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1395 - 10:51
کد خبر : 9864

بانوان گیلانی مشارکت بیشتری در انتخابات شوراها داشته باشند

بانوان گیلانی مشارکت بیشتری در انتخابات شوراها داشته باشند

جارستان-معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراها، بانوان گیلانی می توانند در این عرصه حضور پررنگتر و مشارکت بیشتری داشته باشند. ، محمد احمدی پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان امروز در نشست بانوان فعال حوزه ICT استان که در سالن غدیر استاندار برگزار شد، با اشاره به نقش ادار ه کل

جارستان-معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراها، بانوان گیلانی می توانند در این عرصه حضور پررنگتر و مشارکت بیشتری داشته باشند.

، محمد احمدی پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان امروز در نشست بانوان فعال حوزه ICT استان که در سالن غدیر استاندار برگزار شد، با اشاره به نقش ادار ه کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در انتخاباتی که برگزار شد، اظهار کرد: پس از ۳۸ سال که از عمر انقلاب می گذرد امروز یکی از مسائل اساسی و محوری، اقتصاد و اشتغال است.

وی با بیان اینکه اقتصاد و جنگ اقتصادی مسئله مهمی است، افزود: آسیب های اجتماعی، طلاق، حاشیه نشینی از عوامل تاثیرگذار در اقتصاد و معیشت جامعه است؛ در جنگ اقتصادی چاره ای جز مقابله و ارائه راهکار نیست بر همین اساس برنامه ریزی اصلی در اقتصاد مقاومتی حضور همگان است.

احمدی پور گفت: امنیت پایه توسعه کشور است اما اقتصاد مولفه اصلی در هر کشور محسوب می شود، توسعه و امنیت رابطه دوگانه دارند  و جامعه بدون توسعه امنیت ندارد، چنانچه امنیت پایدار باشد در بحث اقتصادی هم موفق خواهیم بود.

معاون سیاسی استانداری گیلان با بیان اینکه نقش بانوان در اداره امور جامعه پر رنگ است، گفت: اگر جامعه ای می خواهد نسلی تاثیرگذار در توسعه کشور داشته باشد باید از تربیت موثری برخوردار باشد و این به سبک زندگی افراد جامعه برمی گردد که بانوان نقش پررنگی در خانواده و تربیت را به عهده دارند.

وی ادامه داد: در جامعه ما اعتقاد داریم هر چیزی که برای ما تهدید است، می تواند فرصت هم باشد زیرا تهدید فرصتی است که شغل ایجاد می کند.

احمدی پور با اشاره به نقش و مشارکت بانوان گیلانی در قبل از انقلاب، بیان کرد: مشارکت بانوان در گیلان طی سال های اخیر بیشتر شده است، به طوری که معاون امور عمرانی فرمانداری رشت و بخشداری مرکزی سیاهکل از بانوان فعال استان هستند و بیش از صد دهیار خانم هم در استان داریم.

معاون سیاسی استانداری گیلان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراها، بانوان گیلانی می توانند در این عرصه حضور پررنگ تر و مشارکت بیشتری داشته باشند، تجربه نشان داده جاهایی که بانوان عضو شورا هستند آن شهر یا روستا پیشرفت بهتری داشته است لذا امیدواریم ۵۰ درصد اعضای شوراهای ما از بانوان باشند.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.